تیم ملی گلبال ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی اسلوونی شد

تیم ملی گلبال ایران در رقابتهای تورنمنت بین المللی اسلوونی بعد از تیم فنلاند به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این رقابتها که با حضور 11 تیم در گروه 6 و 5 تیمی در شهر ایزولا اسلوونی و طی روزهای جمعه و شنبه 24 و 25 در اردیبهشت برگزار شد ، تیم ملی گلبال کشورمان در گروه 6 تیمی و با تیمهای فنلاند ، الجزایر ، لهستان ، بلژِیک ، سوئد همگروه بود و در گروه مقابل هم 5 تیم کانادا ، اسلوونی ، اوکراین ، مجارستان و اسپانیا قرار داشتند که در نهایت تیم ملی گلبال ایران پس از کسب عنوان دومی در گروه خود به مرحله نیمه نهایی و فینال راه یافت که نتایج آن به شرح زیر است :
بازیهای مرحله گروهی :
ایران 5 فنلاند 5                        
ایران 7 الجزایر 3                  
ایران 12 لهستان 9    
ایران 4 بلژیک 7
ایران 9 سوئد 9 
از این گروه تیمهای ایران و فنلاند و از گروه دوم هم تیمهای کانادا و اسلوونی به مرحله نیمه نهایی راه یافتندکه در این مرحله ایران 3 بر 2 از سد کانادا گذشت و فنلاند هم اسلوونی را مغلوب کرد تا تیمهای ایران و فنلاند به فینال راه یابند .
در دیدار نهایی تیم ملی گلبال کشورمان با حساب 11 بر 4 نتیجه را به تیم قدرتمند فنلاند واگذار کرد و به مقام         نایب قهرمانی رسید در مسابقه رده بندی هم اسلوونی با غلبه بر کانادا به عنوان سوم دست یافت .
9 تیم از 11 تیم حلاضر در این تورنمنت در جام جهانی شفیلد انگلستان که خرداد ماه برگزار می شود حضور دارند .
گفتنی است تیم ملی گلبال ایران به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابتهای جهانی شفیلد و همچنین بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو در تورنمنت اسلوونی شرکت کرد .
 

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.