جهت بررسی کارشناسی وضعیت رشته های اعزامی به گوانگجو؛کمیته ملی المپیک نشست های تخصصی را با ورزشی نویسان برگزار می کند

جهت بررسی کارشناسی وضعیت رشته های اعزامی به گوانگجو؛کمیته ملی المپیک نشست های تخصصی را با ورزشی نویسان برگزار می کند
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در نظر دارد بمنظور بررسی کارشناسی و دقیق تر اوضاع و احوال رشته های مختلف اعزامی به بازیهای گوانگجو، نشست هایی تخصصی را با ورزشی نویسان برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک بعنوان متولی آماده سازی و اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای آسیایی و المپیک برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده که همان حضوری قدرتمند در بازیها می باشد سرکشی و نظارت ویژه ای را در اردوهای آماده سازی رشته های مختلف بر عهده داشته و دارد.
 حال هر چه به زمان اعزام نزدیک تر می شویم این نظارت و ارزیابی ها دقیق تر و پیچیده تر می شود که قطعا رسیدن به نگاهی ویژه و دقیق نیازمند همراهی تمامی کارشناسان و قهرمانان در رشته های مربوطه می باشد.
به همین منظور کمیته ملی المپیک کشورمان در کنار حضور مستمر و پیوسته در اردوها ، بازدید و بررسی نیازها و کمبودها و استفاده از نظرات ناظرین؛ نشست هایی تخصصی را با ورزشی نویسان رشته های مختلف برگزار می کند تا نظر اصحاب رسانه را در خصوص وضعیت فعلی رشته ها، فرصت ها و تهدیدها و همچنین بایدها جویا گردد.
این نشست ها از امروز و بصورت ماهیانه با رزمی نویسان، کشتی نویسان،خبرنگاران و کارشناسان حوزه توپ و تور،وزنه برداری نویسان و ..... برگزار خواهد شد که در این نشست ها دبیر کل کمیته ملی المپیک و ناظرین نظرات اصحاب رسانه را جویا و جهت رفع مشکلات و موانع بکار خواهند بست.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.