آغاز دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون های ورزشی

آغاز دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون های ورزشی

صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه ای در آکادمی ملی المپیک، دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون های ورزشی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از توضیحات خانم نسرین رضایی مدیر برگزاری این دوره که در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه و در رابطه با سرفصل های آموزشی، اساتید، مقررات و نحوه برگزاری این دوره چهار روزه ارائه شد، دوره مذکور با هدف ارتقاء و همسان‌سازی سطح علمی، اجرایی و مدیریتی مسئولان فدراسیونهای ورزشی آغاز شد.  
نسرین رضایی، منبع آموزشی این دوره را همچون دیگر دوره های مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی"، کتاب "راهنمای مدیریت ورزشی" عنوان کرد که توسط کمیته بین المللی المپیک تألیف و توسط کمیته ملی المپیک ترجمه و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شده است.
وی افزود: دکتر سیدنصرالله سجادی و خانم دکتر ناهید کریمی مدرسین دوره، خانم دکتر سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و همچنین 40 شرکت کننده معرفی شده از سوی فدراسیون های ورزشی در مراسم افتتاحیه این دوره حضور داشتند.
رضایی در رابطه با سرفصل های این دوره آموزشی اظهار داشت: اصول، ساختار و راهبری جنبش المپیک، مدیریت فعالیت ها (آشنایی با کلیات، برگزاری رویداد ورزشی و برنامه ریزی سفر ورزشی)، مدیریت منابع انسانی، مهارت های مدیریتی (ارتباطات، تصمیم گیری، مدیریت زمان و مدیریت تعارض)، مدیریت سازمان، ورزشکاران در قلب جنبش المپیک و ترویج ارزش های المپیک (توسعه پایدار و محیط زیست) سرفصل های دوره مذکور را تشکیل می دهند.
مدیر دوره مذکور در پایان ابراز داشت: علاوه بر دکتر سجادی و خانم دکتر کریمی، دکتر هومن بهمن پور، دکتر اصغر رحیمی، دکتر حسین اکبری یزدی، دکتر مهرزاد حمیدی، خانم دکتر فریبا محمدیان و دکتر عباسعلی گایینی دیگر مدرسین این دوره را تشکیل می دهند.
دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون های ورزشی و طی روزهای 12 لغایت 15 آذرماه 1401 در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود و در پایان به کلیه شرکت کنندگانی که با موفقیت این دوره را سپری کنند، "گواهی المپیک سولیداریتی" با امضاء رئیس کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک ایران اعطاء خواهد شد.

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.