بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک ازسنگاپور میزبان المپیک 2010نوجوانان

بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک ازسنگاپور میزبان المپیک 2010نوجوانان
کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک بار دیگر از سنگاپور میزبان المپیک تابستانی نوجوانان 2010 بازدید نمود و از روند پیشرفت آن ابراز رضایت نمود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیسیون هماهنگی اولین دوره المپیک تابستانی نوجوانان از سنگاپور بازدید کرد. 15 ماه قبل از مراسم افتتاحیه این دوره از بازیها در 14 آگوست 2010، کمیته برگزاری سنگاپور پیشرفت قابل ملاحظه ای در امر آماده سازی داشته است. فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی کمیته برگزاری با شرکت تعداد زیادی از حمایت کنندگان و پشتوانه های مالی همراه است.
بر اساس این گزارش، کمیته برگزاری المپیک تابستانی نوجوانان سنگاپور در رابطه با نهایی کردن برنامه های ورزشی با همکاری فدراسیونهای بین المللی، تهیه برنامه روزانه مسابقات و توسعه فرهنگ و برنامه های آموزشی بسیار موفق عمل کرده است.
سرگی بوبکا رئیس کمیسیون هماهنگی در پایان بازدید خود اظهار داشت که در 6 ماه گذشته کمیته برگزاری برای تکمیل اماکن ورزشی و برنامه های رویداد ها در زمان معین به سختی مشغول به کار بوده است.
سر میانگ عضو هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیته برگزاری این بازیها نیز در این رابطه اظهار داشت؛ کمیته برگزاری همکاری نزدیکی با IOC دارد و در بخشهای مختلف از جمله توسعه اماکن ورزشی، برنامه های فرهنگی و آموزشی، برنامه مسابقات و ... به بحث و تبادل نظر می پردازیم. 

 

۲ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.