پیگیری تمرینات وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی کلمبیا در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی کلمبیا در آکادمی ملی المپیک

پس از اعلام فهرست نهایی و اعزامی تیم ملی وزنه برداری به مسابقات جهانی این رشته ورزشی، اعضای این تیم کماکان تمرینات خود را تا روز اعزام به مسابقات مذکور در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اردونشینان تیم ملی وزنه برداری آقایان که تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی از مدت ها قبل و زیر نظر سعید علی حسینی در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند، پس از انجام رکوردگیری که زیر نظر کادرفنی این تیم انجام شد، ضمن شناخت ترکیب اعزامی این تیم به کلمبیا محل برگزاری مسابقات جهانی، تمرینات خود را تا روز اعزام به این مسابقات در این مجموعه پیگیری می کنند.
حافظ قشقایی دردسته ۶۷ کیلوگرم، میرمصطفی جوادی در دسته ۸۱ کیلوگرم، کیانوش رستمی دردسته ۸۹ کیلوگرم، رضا دهدار دردسته ۱۰۲ کیلوگرم، مهدی کرمی دردسته ۱۰۹ کیلوگرم، آیت شریفی و علی داودی دردسته 109+ کیلوگرم 7 وزنه بردار حاضر در اردوی مذکور و اعزامی به مسابقات جهانی می باشند.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان که نخستین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در این رشته ورزشی نیز محسوب می شود، از 13 آذرماه و با حضور بیش از 700 ورزشکار به میزبانی کشور کلمبیا برگزار خواهد شد.

۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.