با محوریت انجام همکاری های مشترک:نشست مسئولین آکادمی ملی المپیک و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برگزار شد

با محوریت انجام همکاری های مشترک:نشست مسئولین آکادمی ملی المپیک و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برگزار شد

نشست مشترک دکتر علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک و دکتر رضا شجیع سرپرست فدراسیون تازه تأسیس ورزش های دریایی و ساحلی در محل آکادمی ملی المپیک و در خصوص انجام همکاری های مشترک از جمله برگزاری برنامه های آموزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، دکتر شجیع که علاوه بر مسئولیت در فدراسیون مذکور رئیس شورای ورزش منطقه آزاد کیش نیز می باشد، در جریان این نشست در خصوص ظرفیت های موجود در این جزیره به منظور میزبانی از اردوهای آماده سازی تیم های ملی و همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی داخلی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی توضیحاتی را ارائه کرد.
همچنین دو طرف با توجه به ظرفیت های موجود در آکادمی ملی المپیک و منطقه آزاد کیش، در رابطه با برگزاری دوره‌های آموزشی و دیگر فعالیت های مشترکی که گامی مثبت در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی باشد به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است، دکتر علیرضا پاکدل از بدو قبول مسئولیت به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و به منظور پیشبرد اهداف این مجموعه در ارائه خدمات مناسب به قهرمانان و آماده سازی تیم های ملی برای حضوری قدرتمند در رویدادهای پیش رو، میزبان جلسات متعدد و مشترکی با متولیان ورزش و خصوصاً مسئولین فدراسیون های ورزشی بوده است.

۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.