بر اساس اعلام سخنگوی کمیته ملی المپیک، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی شد

بر اساس اعلام سخنگوی کمیته ملی المپیک، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی شد
دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک از انتخاب محسن بیرانوند بعنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر هاشمی در خصوص این انتخاب گفت: بعد از استعفای پیمان فخری از ریاست مرکز و استقرار تیم اجرایی جدید در کمیته ملی المپیک، انتخاب مدیر و مسئولی برای این بخش فنی با محوریت رئیس کمیته و اینجانب در دستور کار قرار گرفت تا با بررسی شرایط گزینه های پیشنهادی از سوی هیات اجرایی و جامعه ورزش به گزینه ای مناسب دست یابیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در همین راستا مدیران، قهرمانان و افراد زیادی از سوی اعضای هیات اجرایی به رئیس کمیته و اینجانب معرفی شدند که با بررسی سوابق و شرایطشان؛ در نهایت رئیس کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت تا محسن بیراندوند از قهرمانان تحصیلکرده ورزش که سابقه دبیری فدراسیون وزنه برداری و دکتری تربیت بدنی را نیز در کارنامه دارد بعنوان سرپرست این مرکز انتخاب نماید.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای بیرانوند گفت: حکم بیرانوند ابتدابعنوان سرپرست مرکز صادر می شود تا بعد از بررسی عملکرد ایشان و ارتباطشان با فدراسیونها و بازخوردی که به کمیته می رسد بعنوان رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با رای اعضای هیات اجرایی صادر شود.

۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.