سفر سرپرست فدراسیون گلف به اصفهان

سرپرست فدراسیون گلف به منظور دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان پیرامون همکاری و تعمیم و گسترش گلف به این استان سفر می کند.


به گزارش روابط عمومی  گکمیته ملی المپیک؛ سعیدی هدف خود از این سفر را اینچنین عنوان کرد: پس از بازدید از زمینهای مینی گلف و زمین در حال احداث گلف در مجموعه ثامن مشهد در ادامه سفرهای استانی ام به اصفهان خواهم رفت تا هم از نزدیک با اعضاء گلف و ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته در این استان آشنا شوم و هم از زمینهای موجود در اصفهان نیز بازدید به عمل آورم.
وی در ادامه صحبتهایش تصریح کرد: بازدید از خانه گلف ملک شهر و مجموعه زمینهای مینی گلف و گلف اصفهان یکی از برنامه های سفرم می باشد . ضمن اینکه پس از دیدار با مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان و اعضای شورای شهر و همچنین با شهردار محترم اصفهان در خصوص تشریح مسائل ورزش گلف و بسط و گسترش این رشته مفرح بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.
سعیدی در خاتمه تاکید کرد: بررسی وضعیت و فعالیت هیتهای استانی و همچنین حمایتهای لازم از استانها برای توسعه گلف از اهداف و راهکارهای بنده در فدراسیون می باشد که قطعاً در این سفرها مشکلات و مسایل مربوط به هیاتها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۴:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.