مرحله دوم اهداف ثابت و مرحله اول اهداف پروازی؛مسابقات آزاد تیراندازی از سه شنبه آغاز می‌شود

مسابقات آزاد تیراندازی در رشته‌های اهداف ثابت و پروازی از بیست‌و‌هشتم‌ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف ثابت در شرایطی از سه‌شنبه آغاز می‌شود که مرحله اول آن پیش از سفر تیم ملی به مسابقات جهانی چین برگزار شده بود. این مرحله از مسابقات از 28 تا 31 اردیبهشت‌ماه در پنج رشته بانوان و هشت رشته آقایان و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار خواهد شد.

مرحله اول مسابقات آزاد اهداف پروازی نیز 29 و 30 ماه جاری آغاز می‌شود. تیراندازان اهداف پروازی در رشته تراپ، تراپ دوبل و اسکیت آقایان به مصاف هم می‌روند‌. قرار بود بانوان هم در رشته تراپ مسابقه دهند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن، این مسابقات برگزار نخواهد شد.

گفتنی است مسابقات آزاد اهداف ثابت و پروازی به‌منظور توسعه ورزش تیراندازی و فراهم ساختن فرصت مناسب برای حضور علاقه‌مندان و همچنین انتخاب بهترین‌ها برای مسابقات بین‌المللی و آسیایی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در تقویم سال 89 کمیته مسابقات لیگ فدراسیون تیراندازی، پنج مرحله مسابقات آزاد در رشته اهداف ثابت و چهار مرحله برای اهداف پروازی پیش‌بینی شده است که مرحله نهایی اهداف پروازی از 28 تا 30 مهرماه و مرحله نهایی اهداف ثابت از 21 تا 25 مهر‌ماه برگزار خواهد شد.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.