تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛هر سه نماینده ایران در روز دوم حذف شدند

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛هر سه نماینده ایران در روز دوم حذف شدند

روز دوم از رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با حذف هر سه نماینده کشورمان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، امروز سه شنبه 24 آبان ماه تکواندوکاران اوزان ۶۲-، ۶۷- و ۸۷- کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که هر سه نماینده کشورمان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

ابوالفضل عباسی  در وزن ۸۷- کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل «انریکه پرز» از کوبا آغاز کرد. نماینده کشورمان راند اول را 11 بر 6 و راند دوم را 13 بر صفر به سود خود خاتمه داد و در ادامه برابر «میگوئل مارتینز» نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده مدال نقره دوره قبل جهان از برزیل با نتایج 3 بر 3 و 6 بر2 و در مجموع 2 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد.

وی در این مرحله در پیکار با مهدی خدابخش تکواندوکار ایرانی تیم ملی صربستان در دو راند بازنده و از دور مسابقات خارج شد. راند اول این دیدار 3 بر یک به سود رقیب خاتمه یافت و در راند دوم، دو تکواندوکار در حالی با نتیجه 8 بر8 به تساوی رسیدند و سیستم رایانه ای داوری رای به برتری حریف داد که متاسفانه داوران اشتباهاتی در پاک کردن سه امتیاز عباسی و دادن اخطار به رقیب در ثانیه های پایانی داشتند.

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «کارولین جلسویک» از نروژ را دو بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف «اشلی کرایولد» نفر دوم رنکینگ جهانی از کانادا  رفت و 2 بر یک بازنده میدان مبارزه را ترک کرد. راند اول را 2 بر یک حریف کانادایی پیروز شد و نماینده کشورمان راند دوم را 12 بر 3 به سود خاتمه داد ولی در راند سوم بازهم این کانادایی بود که 5 بر یک پیروز شد و در نهایت نماینده کشورمان ازادامه مسابقات بازماند.  

زینب اسماعیلی هم در وزن ۶۷- کیلوگرم در یک قرعه سخت به مصاف  «لورن ویلیامز» از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ رفت و در دو راند نتیجه را به رقیب صاحب نام خود واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

این دوره از مسابقات روز دوشنبه 23 آبان ماه به میزبانی مکزیک و با حضور تکواندوکارانی از 120 کشور جهان آغاز شده و تا یکشنبه 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۰۵:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.