برگزاری چهارمین جلسه ستاد بازی های آسیایی گوانگجو در فدراسیون ووشو؛کادر فنی تیم ملی ووشو برنامه های خود را ارائه داد

برگزاری چهارمین جلسه ستاد بازی های آسیایی گوانگجو در فدراسیون ووشو؛کادر فنی تیم ملی ووشو برنامه های خود را ارائه داد
چهارمین جلسه ستاد بازی های آسیایی گوانگجو در فدراسیون ووشو تشکیل شد که در این نشست، کادر فنی و مربیان چینی تیم ملی ووشو، برنامه های مدون خود را برای حضور قدرتمندانه تیم ملی ووشو در گوانگجو ارائه دادند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این نشست 4 ساعته که با حضور دکتر مهدی علی نژاد سرپرست فدراسیون ووشو، وی یان دونگ و پانگ یان سرمربیان چینی تیم ملی ووشو، رامین موحدنیا و تیمور بنی طالبی مربیان تیم ملی و همچنین کلیه اعضای این ستاد برگزار شد، برنامه های ارائه شده از سوی کادر فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا تیم ملی ووشو در چارچوب یک برنامه ریزی مشخص و تدوین شده برای بازی های آسیایی گوانگجو مهیا شود.
در این جلسه ابتدا دکتر مهدی علی نژاد بر اهمیت بالای بازی های آسیایی گوانگجو تأکید کرد و به کادر فنی توصیه نمود که به آنالیز لحظه به لحظه ووشوکاران تیم ملی بپردازند و گزارش ماهانه خود را بعد از پایان هر مرحله از اردو به صورت مکتوب به ستاد ارائه نمایند.
سپس وی یان دونگ سرمربی چینی تیم ملی ساندای آقایان و خانم پانگ یان سرمربی چینی تیم ملی ساندای بانوان به ارئه برنامه های خود پرداختند.
تأکید جدی به رفع نقاط ضعف ملی پوشان و تقویت نقاط قوت آنان، آنالیز و بررسی برخی بازی های ووشوکاران ایران در رقابت های جهانی کانادا و راهکارهای برطرف نمودن کاستی ها، تهیه کارتکس جداگانه فنی برای هر ووشوکار، تدوین برنامه های دومین مرحله تمرینی و برنامه نویسی برای هر ورزشکار، تهیه فیلم حریفان شناخته شده و قدرتمند از کشورهای چین، ماکائو، لائوس و ویتنام و راه های مقابله با آنها و برگزاری 11 جلسه تمرینی در هفته برای هر مرحله از اردو و همچنین انجام مسابقه تدارکاتی با تیم ملی چین در اواسط خرداد ماه از دیگر موارد از دیگر موارد مطروحه دراین جلسه بود.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.