نخستین گردهمایی تکواندو پایتخت برگزار شد

جلسه مسئولین هیئت تکواندو استان تهران با مسئولین حوزه ها و شهرستانهای توابع روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات دفتر امور مشترک فدراسیونها برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این جلسه راس ساعت 14 با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو ، زهرا سروی ( نائب رئیس ) ، رضا خانی ( دبیر ) ، غلامرضا چنارپو ( مسئول توابع ) ، علی اصغر ذوالفقاری ( مسئول حوزه های شهر تهران ) و مسئولین هیئت ها و حوزه ها به همراه نواب رئیس بانوان صورت پذیرفت . ابتدا تلاوت چند از کلام ا... مجید توسط حسین عزیزی ( رئیس هیئت تکواندو اسلامشهر ) قرائت شد ، سپس جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو ضمن خیر مقدم به کلیه حاظرین از حضور به موقع آنان تشکر کرد و از خداوند متعال خواستار سال خوبی برای آنان شد.
سکاندار هیئت تکواندو گفت : سال 88 سال سختی برای تکواندو پایتخت بود و در قبال این سختیها موفقیتهای چشمگیری داشتیم ، مطمئناً همه این پیروزی ها نتیجه تلاش و همکاری صمیمانه شما عزیزان است.
وی ادامه داد همانگونه که میدانید استان تهران در کلیه رشته های ورزشی خصوصاً در تکواندو مدعی قهرمان پروری است و ما از شما انتظار داریم که همچون گذشته وفاق و همدلی و اتحاد را در نظر داشته باشید تا عنوانهای گذشته پر رنگ تر شود.
رئیس تکواندو پایتخت با تاکید به اینکه میبایست احترام پیشکسوتان و قهرمانان را که حاصل قدمت تکواندو کشور میباشند را داشته باشیم و به آنان احترام بگذاریم و زحمات آنان را بی ارزش ندانیم.
 بعد از سخنان رئیس تکواندو پایتخت ، زهرا سروی ( نائب رئیس ) ضمن اظهار خرسندی از گردهمائی مسئولین در سال 89 گفت امیدواریم که در این سال نواب رئیسها انرژی مضاعفی در خصوص تکواندو بگذارند و بازوان قوی برای تکواندو پایتخت باشند.
سروی اظهار داشت : مسئولین تکواندو بانوان میبایست تقسیم حجم کار داشته و مسئولین ثبت نام آزمون و مسابقات را به ما معرفی کنند.
نواب رئیس تکواندو ادامه داد : همایش تکواندو برای ما اهمیت ویژه ای دارد ، ما در نظر داریم این همایش را در حوزه ها و شهرستانها در پارکها یا فضای سبز با حضور خانواده تکواندوکاران برگزار کنیم ، حوزه ها و شهرستانها میتوانند با به اجرا گذاشتن برنامه های نمایشی و جذاب خود توجه خانوادها را به ورزش تکواندو دو چندان نمایند.
سپس مسئول حوزه ها و توابع مواردی را در خصوص عملکرد و تقویم ورزشی توضیح دادند و در پایان مسئولین تکواندو  پایتخت با مسئولین توابع و حوزه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.