وزیر ورزش ترکیه در بازدیداز مجموعه ورزشی انقلاب؛خواهان گسترش روابط علمی ورزشی با ایران هستیم

وزیر ورزش ترکیه و هیات همراه از مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، در بازدید فاروق نافذ اوزاک وزیر ورزش ترکیه که در راس یک هیات عالیرتبه به منظور بررسی پیش نویس تفاهم نامه ورزشی و ایجاد زمینه های همکاری بیشتر بین ورزش دو کشور ایران و ترکیه به ایران سفر کرده بود از نزدیک با امکانات ورزشی این مجموعه ها از جمله سالن بولینگ و کیواسپرت، تنیس و سالن های بدن سازی و آمادگی سنجی آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
فاروق نافذ اوزاک وزیر ورزش ترکیه در این بازید با اشاره به امکانات ورزشی ایران گفت: امکانات ورزشی بسیار خوبی در ایران وجود دارد که ترکیه را برای تعامل و گسترش روابط ورزشی میان دو کشور ترغیب می کند.
وزیر ورزش ترکیه همچنین با اشاره به پیشرفت های علمی ورزش ایران گفت: در زمینه علمی چیزی که در ایران دیدم بسیار با کیفیت و نشان از کار بزرگی است که این زمینه در ایران انجام شده است، بر همین اساس ترکیه خواهان گسترش روابط علمی ورزشی با ایران است.
فاروق نافذ اوزاک وزیر ورزش ترکیه بامداد امروز به کشورش بازگشت اما هیات همراه او از جمله گروهی از نمایندگان مجلس ترکیه و گروهی از کارشناسان وزارت ورزش ترکیه برای بازدید از اماکن ورزشی اصفهان به این شهر سفر کردند.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.