بهداد سلیمی، نامزد ایران برای کمیسیون ورزشکاران IWF شد

بهداد سلیمی، نامزد ایران برای کمیسیون ورزشکاران IWF شد
بهداد سلیمی، قهرمان المپیک و سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی که هم اکنون عضو کمیسیون ورزشکاران و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران است، با تصمیم رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون وزنه برداری به عنوان نماینده ایران برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد. این انتخابات در حین مسابقات جهانی کلمبیا در آذرماه برگزار شده و تنها وزشکاران شرکت کننده در این رقابتها حق رای خواهند داشت.
 
کمیسیون ورزشکاران IWF از مهمترین کمیسیونهای این فدراسیون جهانی است چراکه سه نفر از اعضای این گروه به هیات اجرایی فدراسیون جهانی راه پیدا کرده و در تصمیمات کلان این ورزش حضور موثر خواهند داشت. همچنین این کمیسیون سه عضو رای دهنده در کنگره IWF خواهد داشت.
 
براساس آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، یک زن و یک مرد از هر قاره به عضویت این کمیسیون در خواهند آمد.
 
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری قرار است برای اولین بار انتخابات کمیسیون ورزشکاران را برگزار کند که همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در تاریخ ۵ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۴ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۱) در کلمبیا خواهد بود.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.