عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان؛امیداور به کسب سکوی افتخار پارالمپیک 2012 لندن هستیم

"احسان غلامحسین پور بوشهری" گفت: با جدیت و تلاش مضاعف بازیکنان، همراهی مربیان و پشتیبانی مسئولان امیدوار به کسب سکوی افتخار پارالمپیک 2012 لندن هستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان در نخستین اردوی آمادگی انتخابی سال 89 گفت: این اردو از هفدهم اردیبهشت با دعوت از 28 بازیکن برگزیده رقابت های کشوری شروع شده و با انجام تست آمادگی جسمانی تا بیست و یکم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
غلامحسین پور، دانشجوی رشته تربیت بدنی، تصریح کرد: تمرینات ما به صورت سنگین و فشرده تر نسبت به گذشته، مجموعا چهار ساعت در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر مربیان با برنامه های بدنسازی و کار با توپ پیگیری می شود.
دارنده مدال برنز پار المپیک 2008 پکن افزود: به سبب علاقه زیاد از ده سالگی فوتبال خود را با تیم ملوان بوشهر آغاز نمودم و با حضور در تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان و کسب افتخارات و تجربیات جهانی و آسیایی آرزوی قهرمانی در پار المپیک را دست یافتنی می دانیم.
وی در خاتمه پدر و مادر خود را پشتیبان اصلی موفقیت هایش دانست و گفت: خانواده و مربیان در پیشرفت فرزندان به ویژه افراد دارای معلولیت نقش مؤثری در دارند.


۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.