در نشست محمود خسروی وفا و رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج مطرح شد: عقد تفاهمنامه همکاری ورزشی و توریسم ورزشی

در نشست محمود خسروی وفا و رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج مطرح شد: عقد تفاهمنامه همکاری ورزشی و توریسم ورزشی

 محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که به همراه سید رضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته و عضو هیات اجرایی OCA جهت حضور در مجمع عمومی و نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به کامبوج سفر کرده است صبح امروز با ثونگ خن وزیر گردشگری و رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج و چمریون دبیر کل کمیته المپیک این این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دراین نشست که در تالار ویژه هتل سوخا در پنوم پن کامبوج برگزار شد محمود خسروی وفا ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج اظهارداشت: ابتدا از مهمان نوازی شما تشکر می‌نمایم. بدون تردید قاره آسیا ظرفیت بزرگی در ورزش جهان دارد و برگزاری چنین نشست هایی فرصت مطلوبی است تا بتوانیم با همکاری از این ظرفیت در جهت رشد و تعالی ورزش یکدیگر استفاده کنیم.

 

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان تصریح کرد:امیدوارم در بخشهای مدیریتی، فنی و ورزشی همکاری فی مابین افزایش یافته و بهره مندی متقابل ایجاد گردد.

 

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشور افزود: ایران کشور قدرتمندی در بسیاری از رشته های ورزشی در سطح آسیا و جهان است و می توانیم همکاری مثبتی با یکدیگرداشته باشیم. ایشان رسما از همتای خود دعوت کرد تا طی سفر به ایران از ظرفیت ها و زیرساختهای ورزش قهرمانی ایران بازدید نماید. 

 

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اعلام‌کرد:هدف ما گسترش مناسبات ورزشی است و از پیشنهاد شما در خصوص افزایش تعاملات ورزشی بین دو کشور بسیاری خرسندم و از این پیشنهاد استقبال می کنیم. با توجه به میزبانی بازی های آسیایی جنوب شرق آسیا در سال ۲۰۲۳ امیدواریم بتوانیم از حمایت و تجارب شما استفاده نماییم.‌

 

وی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا پیشنهاد ما امضا تفاهمنامه همکاری مشترک ورزشی بین دو کشور است؛ و در زمینه توریسم هم کشور ایران پتانسیل قابل توجهی دارد و برای کامبوج حائز اهمیت است.

۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.