افتتاح سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور وزیر ورزش و دبیر کل کمیته ملی المپیک

افتتاح سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور وزیر ورزش و دبیر کل کمیته ملی المپیک

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور امروز(جمعه ۸ مهر) با حضور وزیر ورزش و جوانان،دبیر کل کمیته ملی المپیک و جمعی از معاونین و مسئولین ورزش در سالن بسکتبال استادیوم آزادی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این مراسم  دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک،سید محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جمع دیگری از مسئولین ورزش کشور حضور داشتند .
در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۲۸ رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت ۴۷۸۱ دختر و ۶۵۱۵ پسر در طرح استعدایابی حضور دارند.
در استان تهران رشته‌های "تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی و قایقرانی"، در استان آذربایجان شرقی رشته‌های "سه‌گانه و دوچرخه‌سواری"، در استان اصفهان رشته‌های "بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز و جودوی بانوان"، در استان زنجان رشته "سنگنوردی"، در استان مازندران رشته‌های "ژیمناستیک، والیبال و بدمینتون"، در استان یزد رشته‌های "شمشیربازی و هاکی" و در استان همدان رشته "ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای" برگزار می‌شود.



۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.