آیت اللهی:شنا،شیرجه واترپلو در گوانگژو شگفتی ساز خواهند شد

آیت اللهی:شنا،شیرجه واترپلو در گوانگژو شگفتی ساز خواهند شد
با برنامه هایی که برای آماده سازی بازیکنان خود طراحی کرده ایم این قول را می دهم که شنا ،شیرجه و واترپلو در بازیهای آسیایی گوانگژو شگفتی ساز خواهند شد.
امیرحسین آیت اللهی، سرپرست فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:با توجه به شرایط و پتانسیلی که شنای کشور دارد در آینده نزدیک، خبرهای موفقیت آمیز بیشتری از این فدراسیون در عرصه بین المللی خواهید شنید بخصوص که در حال حاضر هدف ما جدای از جذب مربیان خوب خارجی برای تیمهای ملی، بهره گیری از تجربیات زحمتکشان این رشته ها و پیشکسوتان است.
وی در ادامه اظهار داشت :موفقیت های شناگران کشورمان در عرصه بین المللی طی ماههای اخیر نشان می دهد می توان با تزریق انگیزه وایجاد فرصت برابر ، نتایج خوبی در عرصه برون مزی گرفت در واقع این موفقیت های مرهون زحمات مربیان و ورزشکارانی است که در این عرصه در حال فعالیت هستند و من به شخصه کاری برای آنها انجام نداده بلکه فقط فضای لازم را برای فعالیت آنها ایجاد کردم.
آیت اللهی در خصوص حضور نمایندگان شنای کشورمان در بازیهای آسیایی گوانگژو می گوید:همانطور که علاقه مندان به ورزش شنا می دانند در تیمهای ملی شنا و شیرجه اقدام به جذب مربیان خوب خارجی کرده و آنها کارشان  در تیم ملی شروع کردند، از طرفی مسابقات متعدد آسیایی و جهانی برای تیم های ملی خود در نظر گرفتیم تا آنها بتوانند ضمن کسب تجربه با حداکثر آمادگی عازم بازیهای آسیایی شوند.
سرپرست فدراسیون شنا در خاتمه تصریح کرد:حتی برای تیم های ملی و برخی شناگران و شیرج روهای خود، اردوی برون مرزی در نظر گرفتیم و با توجه به برنامه های خوبی که در پیش گرفتیم این قول را می دهم تیم های ملی شناریال شیرجه و واترپو در گوانگژو شگفتی ساز خواهند شد.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.