نجمه آبتین:امیدوارم بازیهای گوانگژو را از دست ندهم

نجمه آبتین:امیدوارم  بازیهای گوانگژو را از دست ندهم
هنوز بطور انفرادی تمرنیاتم را در زمین ورزشی طرشت ادامه می دهم و معلوم نیست به اردوی تیم ملی دعوت می شوم یا نه.
نجمه آبتین، قهرمان تیم ملی ریکرو بانوان کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:البته آقای صفایی مخالفتی برای حضور من در اردوی تیم ملی ندارند ولی متاسفانه هنوز از سوی مربیان کره ای تیم ملی به اردو دعوت نشدم. خودم هم به آنها گفتم تنها در صورتی به تیم ملی می آیم که با موافقت شما باشد ولی هنوز این دعوت از سوی کادر فنی صورت نگرفته است.
وی در خصوص شانس موفقیت کمانداران ایران در بازیهای آسیایی می گوید:رشته تیروکمان طی سالهای اخیر رشد خوبی داشته است و با توجه به تمرینات مداوم و حضور در مسابقات برون مرزی  بچه های می توانند در این رقابتها خوش بدرخشند، فقط امیدوارم من این رقابتها را از دست ندهم.
کماندار المپیکی کشورمان در خاتمه تصریح کرد:همانطور که گفتم در حال حاضر بطور انفرادی در زمین ورزشی طرشت تمرین می کنم و در شرایط بدنی خوبی هم قرار دارم ولی طبیعی است وقتی یک ورزشکار مربی بالای سرش باشد بهتر عمل می کند و اعتماد بنفس بیشتری خواهد داشت ولی با توجه به شرایط فوق فعلا انفرادی تمرینم را ادامه می دهم تا ببینم چه پیش می آید آیا به اردو دعوت خواهم شد یا نه، البته این را تاکید کنم حالا حالاها قصد خداحافظی از ورزش تیروکمان را ندارم.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.