افشارزاده در نامه ای به دکتر سعید لو عنوان داشت:توجه به تیراندازی نتیجه بخش خواهد بود

افشارزاده در نامه ای به دکتر سعید لو عنوان داشت:توجه به تیراندازی نتیجه بخش خواهد بود
بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نامه‌ای به علی سعیدلو خواستار توجه هر چه بیشتر به رشته پرمدال تیراندازی شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی، در شرایطی که حدود شش‌ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی گوانگجو چین فرصت باقی است، دبیر‌کل کمیته ملی المپیک درصدد است مقدمات لازم برای مدال‌آوری بیشتر کاروان ایران در این مسابقات را فراهم آورد.
در این راستا افشارزاده در نامه‌ای به سعیدلو، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت‌بدنی خواستار توجه بیشتر به رشته پرمدال تیراندازی شد.
در بخشی از نامه افشارزاده به دکتر سعیدلو به کسب اولین مدال تیراندازی ایران در مسابقات جهانی اشاره شده است: «همانطور که مطلع هستید رشته تیراندازی به‌عنوان رشته‌ای پرمدال که می‌تواند در بازی‌های آسیایی و المپیک سهم عمده‌ای از نتیجه‌گیری کاروان را به عهده داشته باشد، در مسابقات جام‌جهانی چین برای اولین بار توسط خانم الهه احمدی صاحب یک مدال برنز شد. لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ خدمت جنابعالی اعلام می‌دارد توجه به این رشته که در دین‌مان نیز به آن توجه شده، مطمئناً نتیجه بخش خواهد بود.»
گفتنی است در بخش پایانی نامه دبیرکل کمیته ملی المپیک به رییس سازمان تریت‌بدنی آمده است: «امید است تا با همکاری، همفکری، همت و کار مضاعف مجموعه سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک، فدراسیون تیراندازی در بازی‌های آسیایی گوانگجو در ردیف رشته‌های مدال‌آور کاروان قرار گرفته و موجبات شادی دل مردم و مسوولان ایران اسلامی را مهیا سازد.»

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.