دکتر سعید لو در جمع مدیران،سردبیران و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا: ورزش نماد کارآمدی نظام ها است

دکتر سعید لو در جمع مدیران،سردبیران و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا: ورزش نماد کارآمدی نظام ها است
دکتر سعید لو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در جمع خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ورزش نماد کارآمدی نظام ها در جهان دانست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران ، دکتر سعید لو که از خبرگزاری ایرنا بازدید می کرد در جمع مدیران ، سردبیران و خبرنگاران این خبرگزاری با بیان اینکه خبر و خبرنگاری در جوامع امروز یک کار حیاتی است تاکید کرد: اطلاع رسانی بر 3 اصل مهم صحت ، سرعت و سبقت استوار است که این مولفه ها کار خبر و خبرنگاری را بسیار حساس می کند و از این جهت کار خبرنگاری یک کار مهم و البته سخت است.
رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به قدمت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)تصریح کرد: خبرگزاری جمهور ی اسلامی از جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است و کار او منطبق با اصول و سیاست های نظام می باشد و بر همین اساس از نظر تاثیرگذاری بسیار مهم است.
دکتر سعید لو افزود: باید قدرت رسانه های ایرانی در جهان به رخ کشیده شود و البته برای این کار نیز ابتدا باید حضور در مجامع بین المللی به خصوص در امر ورزش به عنوان سرفصل کار خبرنگاری قرار گیرد.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی ، ورزش را دارای مولفه های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت:ورزش در درون مسایل فنی دارای ارزش های فرهنگی و اجتماعی نیز است. از این نظر ورزش نماد کارآمدی نظام‌ها می باشد.
رییس سازمان تربیت بدنی ادامه داد: ورزشکار نیز در واقع به عنوان یک هنرمند مجموعه ارزش های فرهنگی ،مسائل فنی را با یکدیگر تلفیق می کند و حرکت ورزشی او یک هنرمندی محسوب می شود.در واقع در کنار موضوعات فنی چیزی که ورزش را بسیار زیبا می کند همین تکیه بر ارزش ها و البته حرکت به سوی موفقیت با انگیزه و اراده بالاست.
دکتر سعید لو با تاکید بر بالا بردن توان علمی ورزش تصریح کرد: ورزش مقوله ای علمی است و باید بر پایه دانش و فن آوری های نوین علمی حرکت کنیم.قطعا بدون حضور تحلیل گران و دانشگاهیان حرکت در مسیر متعالی ورزش امکان نخواهد داشت.باید با کوشش و سعی به جنبه های عمیق علمی ورزش دست پیدا کنیم.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر ورزش گفت: با نگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در امور ورزش می بینیم که ورزش باعث توسعه یافتگی روح و روان و جسم انسان های می شود و یکی از علل پیشرفت جامعه است.اگر عرصه بروز استعدادها و ظرفیت های جوانان ایرانی فراهم شود،ورزش جلوه گر بروز موفقیت های بزرگی برای کشورمان خواهد بود.
دکتر سعید لو همچنین با اشاره به برنامه سازمان تربیت بدنی در امر ورزش تاکید کرد:ورزش همگانی به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل رشد و پیشرفت جامعه در سر فصل برنامه های سازمان تربیت بدنی قرار خواهد داشت. در واقع ورزش همگانی پایگاهی برای رشد استعدادها در ورزش قهرمانی خواهد بود. البته در این راه نیز باید آموزش و پرورش به عنوانی یکی از بازوی های مهم ورزش کشور برنامه های خود را اجرایی کند.


۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.