جام جهانی ساندا با بازی‌های آسیایی گوانگژو همزمان شد

فدراسیون جهانی ووشو جام جهانی را به دلیل تداخل با المپیک هنرهای رزمی به تعویق انداخت؛ اما این بار این پیکارها با بازی‌های گوانگجو همزمان است.

 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ از سوی فدراسیون جهانی ووشو (IWUF) اعلام شد که پنجمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا که قرار بود 12 تا 15 شهریور ماه سال جاری در شهر هزه چین برگزار شود، با یک تاخیر2 ماهه و در ماه نوامبر (فواصل 10 آبان تا 9 آذر) در شهر چونگ چینگ برگزار خواهد شد.
همزمانی این رقابت ها با نخستین دوره المپیک هنرهای رزمی جهان که قرار است از 5 تا 13 شهریورماه در پکن برگزار شود، علت اتخاذ چنین تصمیمی بود.
در ماه نوامبر (21 آبان تا 6 آذرماه) بازی های آسیایی گوانگجو برگزار می شود و بلافاصله بعد از این رقابت ها مسابقات جهانی جوانان هم در سنگاپور به انجام خواهد رسید و فدراسیون جهانی در این مدت با یک تراکم بسیار شدید برگزاری مسابقات مواجه است.
همزمانی این رویداد با بازی‌های گوانگجو برای آسیایی ها می تواند مشکل ساز باشد، چون معمولاً تیم ها می خواهند با بهترین های خود راهی بازی‌های آسیایی شوند و شرکت کنندگان در این میدان، حضور در جام جهانی را از دست خواهند داد.
در جام جهانی ساندا مدال آوران رقابت های جهانی کانادا شرکت خواهند کرد که تیم ملی ووشو ایران با 9 سانداکار متشکل از محسن محمدسیفی در وزن 60- کیلوگرم (نقره)، علی دهقان در وزن 65-کیلوگرم (طلا)، سجاد عباسی در وزن 70- کیلوگرم (برنز)، حسین اوجاقی در وزن 80- کیلوگرم (طلا) و حمیدرضا قلی پور در وزن 85- کیلوگرم (نقره) و الهه منصوریان در وزن 48- کیلوگرم (نقره)، راضیه طهماسبی در وزن 56- کیلوگرم (نقره)، خدیجه آزادپور در وزن 65- کیلوگرم (طلا) و ملیحه فضلی در وزن 70- کیلوگرم (طلا) شرکت خواهند داشت.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.