بندرانزلی و بندرلنگه میزبان هفتمین اردوی تیم ملی بادبانی

دختران و پسران حاضر در تمرینات تیم ملی بادبانی از سه شنبه 21 اردیبهشت ماه هفتمین مرحله اردوی خود را در بندرانزلی و بندرلنگه آغاز می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مربیان تیم ملی بادبانی پس از تست گیری از نفرات حاضر در اردو آنان را به 2 گروه تقسیم کردند که بر این اساس تیم ملی ب و تیم آپتیمست در بندرانزلی تمرین خواهند کرد و بقیه نفرات نیز در بندرلنگه باقی می مانند.
این اردو از 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا 10 خرداد ادامه خواهد داشت.

حسین عیسی پور، سینا آرش، محمد رهی، مجید سیفی و سحر اقلیمی از گیلان، زهرا تمدنی کناری از مازندران، یونس معتصم، محمد اوج هرمزی، پریسا مرادی، کیمیا مینابی نژاد و سارا حیدریان از هرمزگان، شهاب خاتم، احمد احمدی، قادر درویشی و نادر درویشی از آذربایجان غربی زیر نظر دیوید میرالتا سرمربی و اریک لوکا مربی خود در بندر لنگه تمریناتشان را ادامه می دهند.

محمدعلی رسولی و سولماز محمدی از گیلان، حسن وجدانی، مجتبی محمدزاده، مسعود جانی نسب، میلاد جانی نسب، سیدعلی کاظمی، رضا نریمانی و وحید ابراهیمی از مازندران، حسن مهدی زاده، فاطمه جعفری و صمد پناهی از هرمزگان، کیوان حسن زاده از آذربایجان غربی و متین تودد از تهران به مربیگری خالد پرویز و دستیار مربیگری عمار رئوفی در بندرانزلی به تمرین می پردازند.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.