سرمربی تیم ملی اهداف پروازی:مسابقات چین ،آلمان و ایتالیا پیش در آمدی برای موفقیت در گوانگژو است

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی:مسابقات چین ،آلمان و ایتالیا پیش در آمدی برای موفقیت در گوانگژو است
ملی پوشان حاضر در اردو با حضور در رقابتهای چین،ایتالیا، آلمان و اردوی مشترک با یکی از کشورهای منطقه، شانس بسیاری برای موفقیت در بخش تیمی بازیهای آسیایی دارند.
احمد رضا هامونی حقیقت،  سرمربی تیم ملی اهداف پروازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تمرینات تیم ملی اهداف پروازی از اسفند ماه گذشته آغاز شده و بچه ها توانستند در رقابتهای چین حاضر شوند که نتایج آنها امیدوار کننده بود ولی در ادامه تا زمان اعزام تیم ملی به گوانگژو ملی پوشان را به مسابقات ایتالیا و آلمان می فرستیم تا چند هفته مانده به اعزام به این رقابتها یک اردوی داخلی با یکیک از کشورهای منطقه خاورمیانه داشته باشیم.
وی ادامه داد:بدون شک ملی پوشان اهداف پروازی با حضور در این مشسابقات به حداکثر آمادگی مطلوب خواهند رسید تا بتوانند با نتایج خوبی گوانگژو را به مقصد کشورمان ترک کنند.
سرمربی تیم ملی در خصوصو نایج احتمالی تیم ملی اهداف پروازی در بازیهای آسیایی گفت:ببینید سابقه شروع به کار تیراندزیا اهدف پروازی خیلی کنتر از اهداف ثابت است و.لی با این تفاسیر ما شانس زیادی در قسمت تیمی برای کسب مدل داریم و به همین دلیل با 12 تیراندزا راهی این رقابتها می شویم و تا بتوانیم به دومدال که البته رنگ آن مشخص نیست دست پیدا کنیم.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.