شادی پریدر:بچه های ما از پس چین وهند هم برمی آیند

شادی پریدر:بچه های ما از پس چین وهند هم برمی آیند
اگر چه کشورهای چین و هند از قدرتهای جهانی شطرنج محسوب می شوند ولی در صورت داشتن اردو های مشترک با تیم های قدر جهان،این توانایی را داریم که از پس این دو کشور بر آییم.
شادی پریدر، استاد بزرگ شطرنج جهان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:شطرنج ایران از جایگاه بسیار خوبی در عرصه جهانی برخوردارست ولی از یاد نبریم که دو قدرت جهانی شطرنج یعنی چین و هند در آسیا قرار دارند که مبارزه با آنها کار ساده ای نیست .البته بچه های ما در سطح خوبی قرار دارند ولی اگر اردو های مشترک داشته باشیم از پس  این دو کشور هم بر می آییم.
وی در خصوص  اردوی آماده سازی تیم برای گوانگژو گفت:اردوی تیم از اوائل خرداد ماه آغاز می شود اما بچه ها با توجه به حضور در رقابتهای مختلف بنوعی در آمادگی نسبی قرار دارند ولی اگر در بازیهای آسیایی مدال می خواهیم باید بیشتر تلاش کنیم چون با تغییر در قوانین مسابقات، یعنی جدا شدن آقایان و بانوان شرایط برای کسب مدال سخت تر شده است چرا که در گذشته با تلفیقی از شطرنج بازان مردو زن تیم خوبی را عازم مسابقات می کردیم ولی الان جدا شدن این دو بنوعی باعث ضعیف شدن تیم می شود.
عضو تیم ملی شطرنج بانوان در خاتمه تصریح کرد:هنوز دقیق نمی دانم ولی اگر سوم مشترکی رقابتها هم حذف شده باشد و تنها یک تیم برای این عنوان در نظر گرفته شده باشند شکی نیست برای موفقیت در گوانگژو کار سختی خواهیم داشت.



۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.