رئیس انجمن سپک تاکر:اردوی تیم ملی اعزامی به گوانگژو را ازهفته آینده آغاز می کنیم

رئیس انجمن سپک تاکر:اردوی تیم ملی اعزامی به گوانگژو را ازهفته آینده آغاز می کنیم
نمی توانم در خصوص مدال آوری سپک تاکرا در بازیهای آسیایی گوانگژو نظر قطعی بدهم ،ولی مطمئن باشید بهتر از دوحه نتیجه می گیرم.
سهراب آزاد، رئیس انجمن سپک تاکرا ضمن اشاره به این نکته به سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت:اوائل هفته آینده جلسه ای با آقای افشار زاده دبیر کل کمیته خواهیم داشت تا وضعیت خود را برای شرکت در بازیهای آسیایی اعلام کنیم چرا که من فکر می کنم زمان زیادی برای آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا نداریم و نباید فرصت را از دست بدهیم.
وی ضمن اشاره به این نکته که مرحله اول اردو که قطعا بعد از جلسه با مسئولین کمیته برگزاری می شود می گوید:در مرحله اول اردو بیش از 30 بازیکن به تمرینات دعوت می شوند مضاف بر اینکه در اواخر ماه جاری در استان زنجان مسابقات کشوری داریم و اگر نفرات خوبی هم در این رقابتها دیدیم به اردو دعوت می کنیم از طرفی هدف ما اینست بتوانیم در پایان مسابقات کشوری، 12 تیم برتر را بعنوان تیمهای لیگی معرفی کرده و مسابقات لیگ سپک تاکرا را برای رشد بیشتر این رشته آغاز کنیم.
آزاد در خصوص شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی می گوید :این یک واقعیت است که سپک تاکرا در شرق آسیا خیلی قدرتمند است و مبارزه برای کسب مدال در میان این همه مدعی خیلی سخت خواهد بود بخصوص که ما در دسته برتر تیمهای آسیایی قرار داریم ولی اگر در دسته یک بودیم شانس بیشتری برای کسب عنوان داشتیم .
مسئول انجمن سپک تاکرا در خصوص جذب مربی خارجی اظهار داشت:مربی خارجی که قبلا در تیم ملی بود هر آنچه در توان داشت رو کرد و فعلا تمرینات تیم ملی را با مربی ایرانی شروع می کنیم ولی اگر کمیته با جذب مربی خارجی موافقت کند خیلی خوب می شود.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۳:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.