برگزاری مسابقات کاپ یک قهرمانی جت اسکی

یکصد و نود و دومین جلسه هفتگی هیات رئیسه دیروز 14 اردیبهشت ماه به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کمیته ملی المپیک، این جلسه بعد از مراسم سوگواری دهه فاطمیه در دریاچه آزادی ، از ساعت 17:30 دقیقه به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد و اعضاء هیات رئیسه و رؤسای کمیته های اجرایی و ستادی پس از بازدید از امکانات و محل این هیات ، جلسه خود را آغاز کردند.
در این جلسه حسن تیمورتاش مشاور عالی روابط بین الملل فدراسیون گزارشی از اجلاس فدراسیون جهانی دراگون بت و کنگره کنفدراسیون آسیا که هفته گذشته در کشورهای امارات و چین برگزار شده بود، ارائه داد. رضا گل محمدی رئیس کمیته اسکی روی آب نیز در رابطه با حضور مربیان ایرانی در سمینار مربیگری در کره جنوبی، توضیحاتی بیان کرد و مقرر شد این کمیته فیلم و کتاب آموزش مربیگری را ترجمه و در اختیار علاقمندان قرار دهد.
در ادامه، اعضاء هیات رئیسه در خصوص لزوم بازنگری به برنامه استراتژیک فدراسیون با تیم مشاور که در جلسه حضور داشتند مذاکره کردند که مقرر شد هر هفته یک ساعت از جلسات هیات رئیسه به این موضوع اختصاص یابد.
همچنین با برگزاری مسابقات کاپ یک قهرمانی جت اسکی در 31 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی موافقت شد.
در این جلسه احمد دنیامالی رئیس فدراسیون، رسول محمدصادقی نائب رئیس، غلامرضا امینی دبیر، حسن تیمورتاش، رضا گل محمدی، خسرو ابراهیمی و رؤسای کمیته های اجرایی و ستادی حضور داشتند.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.