بازیهای کشورهای اسلامی_قونیه؛سرمربی تیم ملی تکواندو:در تمامی اوزان شانس سکو داریم

بازیهای کشورهای اسلامی_قونیه؛سرمربی تیم ملی تکواندو:در تمامی اوزان شانس سکو داریم

کسب مدال در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با توجه به حضور تکواندو کاران کشورهای مختلف آسیایی،اروپایی و آفریقایی سخت است ولی با توجه به تمریناتی که داشتیم و انگیزه ای که بچه ها دارند در تمامی اوزان شانس کسب مدال داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛علی محمد بسحاق سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:شرایط سنی تیم ملی تکواندو تقریبا 21 سال است و بعد از بازگشت از مسابقت قهرمانی آسیا تمرینات را آغاز کردیم ترکیب تیم جوان و با انگیزه است و آسیب دیدگی جدی هم نداریم.

وی افزود:حضور تکواندو کاران کشور میزبان،آذربایجان،قزاقستان،ازبکستان،مصر،تونس،اردن و چند کشور دیگر اسلامی شرایط سختی را برای تکواندو کاران هر کشور  جهت کسب مدال ایجاد می کند و در واقع نمی توان هیچ تکواندو کاری را دست کم گرفت ولی بچه های ما سرشار از انگیزه اند.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در خاتمه ابراز داشت:به هر حال باید از اعتبار تکواندو ایران دفاع کنیم و بازیکنان جوان و کم تجربه ما سرشار از انگیزه اند و در هفته 11 جلسه تمرین داریم و تا زمان اعزام این تمرینات ادامه خواهد داشت تا تیمی آماده راهی این رقابتها کنیم.

۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.