هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" 1401 ؛ Advanced Sport Management Course (ASMC VIII) 2022

هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" 1401 ؛ Advanced Sport Management Course (ASMC VIII) 2022

واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک با هدف بهبود سطح عملکرد مدیران سازمان های ورزشی و ایجاد تغییر و تحول در سازمان های ورزشی المپیکی، برگزاری هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" را از ساعت 8 صبح روز 29 تیر ماه آغاز می نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دوره با حمایت المپیک سولیداریتی IOC در هفت نشست دو روزه طی هفت ماه، برنامه ریزی و طراحی شده است و منبع آموزشی آن کتاب "مدیریت سازمان های ورزشی المپیکی Mannaginng Olympic Sport Organisations" می باشد.
مخاطبین دوره، داوطلبان واجد شرایط از میان مدیران اجرایی ورزشی، مسئولین یا کارمندان اجرایی کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ملی و دیگر سازمان های مسئول برای توسعه ورزش در کشور می باشند که پس از معرفی از سوی فدراسیون و سازمان مربوطه، طی دو روز مصاحبه و ارزیابی توسط اساتید مجرب دوره جناب آقایان دکتر سیدنصرالله سجادی و دکتر عباسعلی گائینی، انتخاب شده اند.
پروژه "دوره پیشرفته مدیریت ورزشی" توسط مدیر برنامه هدایت می شود و اساتید برجسته و دارای تجربه اجرایی در زمینه ورزش کشور، تدریس دوره و راهنمایی شرکت کنندگان را بر عهده دارند.   
مطابق هفت دوره قبل، پس از پایان دوره و ارسال گزارش به بخش المپیک سولیداریتی IOC، برای شرکت کنندگانی که با موفقیت کامل دوره را سپری کرده اند دیپلم المپیک سولیداریتی صادر و به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال می گردد.








۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.