نشست اعضاء ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی گوانگجو برگزار شد؛تعیین ضرب الاجل برای معرفی کادر فنی تیم های ملی وآغاز معاینات پزشکی از اردونشینان

نشست اعضاء ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی گوانگجو برگزار شد؛تعیین ضرب الاجل برای معرفی کادر فنی تیم های ملی وآغاز معاینات پزشکی از اردونشینان
نشست اعضاء کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک صبح روز گذشته با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در ابتدای نشست روز گذشته کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک بهرام افشارازده دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به آغاز اردوهای تدارکاتی در اکثر رشته های ورزشی خواستار نظارت و پیگیر بیشتر اعضای ستاد و ناظرین رشته های مختلف شد.
وی با تاکید بر اینکه نباید یک روز را نیز از دست دهیم عنوان داشت: فرصت زیادی تا آغاز بازیها نداریم و باید از این زمان در دست نهایت استفاده را ببریم. اعضای ستاد و همچنین ناظرین موظف هستند برنامه زمان بندی دقیقی را مشخص و اعلام کنند که طبق آن بازدیدهای دوره ای و متناوب برای بررسی مشکلات و نیازهای اردونشینان و کادر فنی مشخص شود.

در ادامه نشست حاضرین ضمن بررسی عملکرد کمیته های فرعی، پیرامون مشخص کردن عوامل تخصصی اردوها از جمله پزشک، ماساژور و فیزیوتراپ برای هر فدراسیون و همچنین استقرار کارشناسان تغذیه در آکادمی ملی المپیک و  مجموعه ورزشی آزادی بحث و گفتگو شد.

همچنین مقرر شد گزارش کمیته تحلیل گران دریافت و به فدراسیونهای مربوطه انعکاس داده شود تا هر چه سریعتر زمینه برای بهبودی اردو و نتیجه گیری هر چه بهتر از تمرینات و برنامه ها فراهم گردد.
برپایی کلاسهای ویژه آموزشی کنترل دوپینگ و ارائه مشاوره به اردونشینان،آغاز معاینات و تست های پزشکی ویژه و تشکیل پرونده سلامت برای تک تک آنها نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
ضمنا مقرر شد تا فدراسوینها هر چه سریعتر کادرهای فنی خود برای بازیهای آسیایی گوانگجو را مشخص و معرفی کنند تا میزان پرداخت حق الزحمه از سوی کمیته ملی المپیک مشخص گردد ضمن اینکه فعالیت مربیان خارجی مورد بررسی ویژه قرار گرفته و کنترل دقیق آنها در دستور کار قرار گیرد. طبق تصمیم اعضای ستاد مقر شد تا فدراسیونها تا پایان اردیبهشت ماه کادرهای فنی خود را به کمیته ملی المپیک معرفی کنند.
همچنین مصوب شد تا کلاسهای روانشناسی، تغذیه، احکام و اخلاق در اردوهای تیم های ملی برگزار و جدول ورزشی و اطلاعات عمومی طراحی شود.

در این نشست، بهرام افشارزاده رئیس ستاد تدارکاتی، اصغر رحیمی دبیر ستاد، مهرزاد حمیدی نائب رئیس، غلامحسین شعبانی رئیس کمیته فرهنگی ،دکتر علیجانی رئیس کمیته  علمی، دکتر جزایری رئیس کمیته پزشكی، مهران سر رشته دبیر کمیته علمی و دیگر اعضا حضور داشتند.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.