آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی آکادمی ملی المپیک در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد

آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی آکادمی ملی المپیک در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد

آزمون ورودی نخستین دوره مربیگری خصوصی آکادمی ملی المپیک (ویژه آقایان) امروز و با حضور نزدیک به 50 نفر از متقاضیان حضور در این دوره توسط مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و مشارکت مرکز آموزش این آکادمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، منبع سوالات تئوری این آزمون از کتاب آمادگی جسمانی پیشرفته (ارزیابی و تجویز فعالیت ورزشی) ترجمه دکتر احمد آزاد، دکتر محمدرضا حامدی نیا، دکتر حمید رجبی و دکتر عباسعلی گایینی (انتشارات سمت) طراحی شده بود.
همچنین آزمون های عملی ورودی این دوره را نیز دویدن 1000 متر در 6 دقیقه_ آزمون چابکی (ایلینویز)_ آزمون انعطاف پذیری (تنه به جلو) و اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند- پلایومتریک) تشکیل دادند.
شایان ذکر است قبول شدگان در آزمون های مذکور در نخستین دوره مربیگری خصوصی که طی روزهای 1 تا 11 مردادماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود حضور خواهند یافت.
شایان ذکر است محورهای اصلی این دوره 10 روزه که از 28 سرفصل آموزشی تشکیل شده است عبارتند از:
آشنایی با مفاهیم اولیه ارزیابی و سنجش قابلیت های جسمانی، آشنایی با مفاهیم فیزیولوژی تمرین و طراحی برنامه غذایی و آشنایی با مفاهیم اصول تمرین و نحوه اجرای برنامه تمرینی با کاربران متفاوت.

۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.