تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از حسین وفایی قهرمان اسنوکرجهان

تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از حسین وفایی قهرمان اسنوکرجهان
ظهر امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست کمیسیون رسانه از حسین وفایی قهرمانی اسنوکر کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که با حضور مهندس هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد،سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری و بهداد سلیمی عضو کمیسیون ورزشکاران و مشاور رئیس کمیته در امور المپین ها وکامران شهلا سرمربی تیم ملی اسنوکر برگزار شد،رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای هاشم اسکندری در راستای رشدوتوسعه این رشته در عرصه همگانی و قهرمانی،قهرمانان را از سرمایه های ورزش کشور دانسته و عنوان داشت حسین وفایی بعنوان یکی از قهرمانان با اخلاق و افتخار آفرین بخوبی توانست در عرصه بین المللی برای اسنوکر کشورمان افتخار آفرینی کند و مایه افتخار و خوشحالی مردم عزیز گردد.

وی در ادامه تصریح کرد:رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز در این مدت تلاش بسیاری برای ارتقا این رشته در عرصه قهرمانی و همگانی داشته و قدردان روسای فدراسیون ها و قهرمانان عزیزی هستیم که در راستای اعتلای ورزش کشور نهایت تلاش خود را بکار می برند.

در خاتمه رئیس کمیته ملی المپیک از افتخار آفرینی های حسین وفایی قهرمان اسنوکر کشورمان در عرصه بین المللی تقدیر بعمل آورد و وی را از سرمایه های ارزشمند ورزش قهرمانی کشور دانست.

همچنین حسین وفایی نیز جام قهرمانی مسابقات شوت اوت 2020 خود را به رییس کمیته ملی المپیک اهدا نمود.



۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.