رئیس فدراسیون جودو:هدف ما کسب 3 تا 5 سهمیه برای المپیک لندن است

رئیس فدراسیون جودو:هدف ما کسب 3 تا 5 سهمیه برای المپیک لندن است
اگر چه تیم ملی جودو اعزامی به مسابقات تونس از ترکیب جوانی برخوردار است، ولی هدف ما اینست تا برای بازیهای المپیک لندن بتوانیم حداقل 3 تا 5 تا سال 2011 سهمیه کسب کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک علیرضا امینی، رئیس فدراسیون جودو ضمن بیان این مطلب  گفت:نتایج تیم ملی نوجوانان و جوانان در رقابتهای آسیایی نشان داد، آینده خوبی در انتظار جودو کشور است .
وی در خصوص مبارزه با صغر سنی در تیم ملی نوجوانان می گوید:در گذشته هم حساسیت های لازم از سوی فدراسون اعمال می شد ولی متاسفانه برخی مشکلات باعث گردید تا این بار فقط به ارائه مدارک شناسایی از سوی جودوکاران بسنده نکنیم، به همین منظور نفرات اعزامی به مسابقات بانکوک را بارها تحت معاینات پزشکی برده و حتی عکس برداری کردیم تا مشکلی از این بابت گریبانگیرمان نشود. این سخت گیریها برای رده سنی پایین لازم است تا خیالمان از خیلی جهات راحت باشد.
امینی در خصوص اینکه پس از آب شدن یخ روابط میر اسماعیلی با فدراسیون ،از وی در چه پستی استفاده خواهد شد، تصریح کرد:آرش یکی از مفاخر ورزش ماست و خوشحالم که بسیاری از سو تفاهمات بر طرف شد و اینکه از وی در چه پستهایی استفاده خواهیم کرد باید بگویم هر جا که صلاح بدانیم و حضور وی را لازم بدانیم.
امینی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است آرش جانشین میران در تیم ملی بزرگسالان شود اظهار داشت:در حال حاضر چنین بحث هایی مطرح نیست و میران با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان تا گوانگژو دست نخورده باقی خواهند ماند ولی هیچ چیز محتمل نیست.
رئیس فدراسیون جودو درخصوص  سفرخود به تونس اظهار داشت:هدف ما اینست بتوانیم حضور بانوان محجبه جودو کار در بازیهای آسیایی را فراهم آوریم و در این باره رایزنیهایی نیز با برخی کشورها داشته و در تونس با رئیس فدراسیون جهانی در این راه گفتگو خواهیم کرد از طرفی به دنبال وایت کارت نوجوانان در بازیهای المپیک سنگاپور هم هستیم و امیدواریم یک نمانیده در این بازیهای داشته باشیم چون فدراسیون جهانی این قول را به ما داد.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.