برگزاری آزمون پایانی یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال)

برگزاری آزمون پایانی یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال)

صبح امروز شرکت کنندگان در یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال) که طی روزهای 5 لغایت 8 تیرماه 1401 برگزار شد، در آزمون پایانی این دوره (بخش تئوری) حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری دوره چهار روزه تربیت مربی مهارت های ذهنی ویژه رشته ورزشی فوتبال که به صورت حضوری، توسط مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و مشارک مرکز آموزش این مجموعه انجام گرفت، صبح امروز شرکت کنندگان این دوره در آزمون پایانی (بخش تئوری) حضور یافتند.
در ادامه، قبول شدگان این آزمون در دوره کارورزی که به مدت 300 ساعت و با حضور در یکی از تیم های ورزشی انجام خواهد شد حضور خواهند یافت تا در صورت قبولی در این دوره کارورزی، موفق به کسب گواهی شرکت در یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی شوند.
شایان ذکر است پس از اعلام فراخوانی که اوایل خردادماه و توسط مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی ویژه فوتبال انجام گرفت، متقاضیان حضور در این دوره ضمن ثبت نام در مصاحبه ورودی (28 خرداد 1401) حضور یافته و در ادامه، قبول شدگان این مصاحبه در دوره‌ای که طی روزهای 5 لغایت 8 تیرماه برگزار شد شرکت کردند.
شایان ذکر است مدرسین این دوره که با هدف تربیت روان‌شناسانی که بتوانند به سلامت روان و عملکرد فوتبالیست ها در میادین مختلف ورزشی کمک کنند برگزار شد را دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک، دکتر خسرو حمزه، مجتبی تاج، دکتر صابر مهری، دکترمحسن پروازی، دکتر بهروز اکبرزاده و میلاد اسماعیلی مدرسان این دوره را که برگزار شد تشکیل دادند.

۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.