باحضور رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح شد

باحضور رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح شد
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور دکتر صالحی امیری رئیس و دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح امروز (سه شنبه 14 تیر) افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور ۱۱۳ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از امروز کار خود را آغاز کرد.

 بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور دکترسیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و جمع دیگری از مقامات افتتاح شد.

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با مسئولان برگزار کننده نمایشگاه به بازدید از غرفه های مختلف تولیدات داخلی در زمینه تجهیزات ورزشی  پرداخته و با مدیران و مسئولان آن دیدار و گفتگو کردند.

این رویداد بین المللی در فضایی بالغ بر ۸ هزار مترمربع با حضور ۱۱۳ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین و روسیه در سالن های ۷ ، ۲۷ و ۸ و ۹ برگزار می شود.
هدف از برگزاری نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی عنوان شده است.
در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش گروه های کالایی شامل، کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تجهیزات بدن سازی و باشگاهی، کف پوش های سالن های باشگاه ، چمن های مصنوعی ، میز بیلیارد، صخره نوردی، تجهیزات و صندلی های ماساژ، دوچرخه های ثابت و متحرک، نشریه ها، سازمان های دولتی و انجمن های مرتبط حضور دارند.
گفتنی است، این نمایشگاه از امروز به مدت ۴ روز در ساعات ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.