پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_قونیه؛سرمربی تیم ملی کاراته بانوان:تمامی کومیته کاران اعزامی به قوینه شانس مدال دارند

پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_قونیه؛سرمربی تیم ملی کاراته بانوان:تمامی کومیته کاران اعزامی به قوینه شانس مدال دارند

مسابقات کاراته بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های آسیا،آفریقا و اروپا سطح فنی بسیار بالایی دارد.
فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:شرایط تمرینی خوبی را در آکادمی ملی المپیک پشت سر می گذاریم و ملی پوشان در شرایط بدنی و روحی خوبی قرار دارند ولی اگر دیدار تدارکاتی داشتیم بمراتب وضعیت بهتری برای حضور در این رقابت ها داشتیم.
وی تصریح کرد:با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه راهی این مسابقات می شویم ولی چیزی که مهم است اینست که آینده درخشانی در انتظار این تیم خواهد بود و بچه ها انگیزه زیادی برای موفقیت در این میدان دارند.
ارباب در خاتمه اظهار داشت: فیلم مسابقات حریفان را بخوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از حریفان داریم و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و همچنین داشتن یک مربی بدنساز خوب بچه ها در شرایط مطلوبی راهی این رقابتها می شوند و در تمامی اوزان نفراتمان پتانسیل بر روی سکو رفتن را دارند.

۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۷:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.