پیش به سوی المپیک سنگاپور؛مهران شیخی: برای افتخارآفرینی در رویدادهای بزرگ دورخیز کرده‌ام

پیش به سوی المپیک سنگاپور؛مهران شیخی: برای افتخارآفرینی در رویدادهای بزرگ دورخیز کرده‌ام
دارنده مدال طلای رقابت‌های گزینشی المپیک گفت: با کسب مدال طلای رقابت‌های گزینشی المپیک برای افتخارآفرینی در رویدادهای بزرگ آینده دورخیز کرده‌ام.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهران شیخی کشتی‌گیر آزادکار وزن 46 کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های گزینشی المپیک نوجوانان در سنگاپور بسیار سنگین و نفسگیر بود و کشتی‌گیران قدرتمندی از کشورهای مختلف قاره آسیا در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: تمامی حریفان من در تاشکند قدرتمند بودند اما دیدار فینال از تمام مبارزات من سنگین‌تر بود داوری در این مسابقه تا حدود زیادی یک طرفه بود و کشتی‌گیر حریف نیز قدرتمند بود اما من توانستم با راهنمایی‌های کادر فنی این کشتی‌گیر را شکست دهم.

شیخی تصریح کرد: از همین امروز تمرینات خود را برای حضور موفق در رقابت‌های المپیک سنگاپور از سر می‌گیرم و می‌خواهم با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتم در این رویدادر نیز برای کشتی ایران افتخارآفرین باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کادر فنی تیم کشتی آزاد بخاطر اینکه به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم و این مدال طلا را به مربیان سازنده‌ و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۴:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.