به مناسبت هفته بین‌المللی مهر آب برگزار شد؛ نشست تخصصی "نقش ورزشکاران در حفاظت از اکوسیستم‌های آبی کشور"

به مناسبت هفته بین‌المللی مهر آب برگزار شد؛ نشست تخصصی "نقش ورزشکاران در حفاظت از اکوسیستم‌های آبی کشور"
کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک با همکاری انجمن ملی روابط عمومی ایران به مناسبت هفته بین‌المللی مهر آب روز گذشته 8 تیرماه در محل سالن شماره 2 استاد فارسی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری نشست تخصصی "نقش ورزشکاران در حفاظت از اکوسیستم‌های آبی کشور" کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست تخصصی "نقش ورزشکاران در حفاظت از اکوسیستم‌های آبی کشور" با هدف آشنایی هر چه بیشتر جامعه ورزش کشور با مشکلات، محدودیت‌ها و چالشهای موجود در زمینه مدیریت منابع آب (به ویژه آب شیرین) و لزوم صرفه‌جویی در مصرف به ویژه در هنگام برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی برگزار شد. 

همچنین از دیگر اهداف این برنامه، ارائه گزارش اقدامات محیط زیستی و مرتبط با پاکسازی و حفاظت از اکوسیستم‌های آبی کشور توسط جامعه ورزش و به ویژه برخی از فدراسیون‌های مرتبط می‌باشد تا مدیران بخش آب نیز با توانمندی‌ها و تعهدات اخلاقی جامعه ورزش در خصوص حفاظت از محیط زیست و اکوسیستم‌های آبی بیش از پیش آشنا گردند. 
لازم به ذکر است در برگزاری نشست تخصصی "نقش ورزشکاران در حفاظت از اکوسیستم‌های آبی کشور"که به همت کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک و انجمن ملی روابط عمومی ایران صورت گرفت، معاونت آبفا – وزارت نیرو ، فدراسیون قایقرانی و انجمن ورزشهای موج‌سواری نیز مشارکت داشتند.
این نشست با حضور دکتر منوچهری رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست به همراه اعضای این کمیسیون، جمعی از مدیران و اعضای انجمن ملی روابط عمومی ایران، مدیرکل معاونت آبفای وزارت نیرو، مهندس هاشمی طبا وامیر حسینی روسای اسبق کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک به عنوان مهمان افتخاری و همچنین دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی،  علیرضا رستمی عزت رئیس انجمن ورزش های موج سواری،  برخی از مسئولان کمیته محیط زیست فدراسیون ها و هیئت علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه ها و جمعی از مدیران مجموعه ها و اماکن ورزشی تهران و کارشناسان تربیت بدنی برگزار شد.
در پایان مراسم نیز انجمن ملی روابط عمومی ایران از دکتر منوچهری و دکتر هومن بهمن‌پور و همچنین خانم سپیده خوشبختی  تقدیر و قدردانی کرد.


۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.