اطلاعیه تغییر در آزمون تئوری ورودی دوره مربیگری خصوصی آکادمی ملی المپیک

اطلاعیه تغییر در آزمون تئوری ورودی دوره مربیگری خصوصی آکادمی ملی المپیک

منبع آزمون تئوری ورودی دوره مربیگری خصوصی(PT) که مقرر است در تاریخ 22 تیرماه 1401 و توسط مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تغییر یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، در همین راستا کتاب آمادگی جسمانی پیشرفته (ارزیابی و تجویز فعالیت ورزشی) ترجمه دکتر احمد آزاد، دکتر محمدرضا حامدی نیا، دکتر حمید رجبی و دکتر عباسعلی گایینی (انتشارات سمت) به عنوان منبع آزمون تئوری جایگزین، از سوی برگزار‌کنندگان این دوره معرفی شده است.
شایان ذکر است مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد با مشارکت مرکز آموزش این آکادمی طی روزهای 1 تا 11 مردادماه سال جاری نخستین دوره مربیگری خصوصی را ویژه آقایان برگزار نماید.
به همین منظور متقاضیان حضور در این دوره باید در آزمون های تئوری و عملی ورودی که در تاریخ 22 تیرماه (ساعت 9 صبح) در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود حضور پیدا کنند تا در صورت قبولی در این آزمون، جواز حضور در دوره مذکور را کسب کنند.
لازم به ذکر است آزمون های عملی ورودی این دوره را نیز دویدن 1000 متر در 6 دقیقه_ آزمون چابکی (ایلینویز)_ آزمون انعطاف پذیری (تنه به جلو) و اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند- پلایومتریک) تشکیل می‌دهند.
متقاضیان حضور در دوره مربیگری خصوصی که از 50 امتیاز بازآموزی نیز برخوردار است، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط حضور در این دوره، به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration

۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.