دکتر نوروزی:مانند گذشته با قدرت از فدارسیون افتخارآفرین وزنه برداری حمایت می کنیم

دکتر نوروزی:مانند گذشته با قدرت از فدارسیون افتخارآفرین وزنه برداری حمایت می کنیم

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در فدراسیون وزنه برداری با سجاد انوشیروانی سرپرست این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که به مناسبت انتصاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انجام شد، دکتر نوروزی با اشاره به سابقه درخشان وزنه برداری در افتخارآفرینی های ورزش کشور، تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی به واقع و نه در شعار، خود را خادم سلامت مجموعه ورزش کشور می داند و بدیهی است در این رویکرد، فدراسیون های مدال آور و المپیکی از جمله فدراسیون وزنه برداری نقش و جایگاه ویژه ای در دریافت این خدمات خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قطعا مانند گذشته با قدرت از فدراسیون وزنه برداری در چارچوب قوانین و مقررات حمایت خواهیم کرد و یقین دارم حضور قهرمان شاخص المپیک در راس این فدراسیون، سرمنشا خدمات ماندگار و ارزنده ای برای وزنه برداری ایران و مجموعه ورزش کشور خواهد شد.

در این دیدار که بهداد سلیمی قهرمان المپیک نیز حضور داشت، سجاد انوشیروانی از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به مجموعه ورزش کشور قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود همکاری های دو جانبه این دو فدراسیون در دوره جدید توسعه یابد.


۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.