رقابت های قهرمانی تکواندو آسیا؛ 2 نشان برنز آسیا به زنده دل و زندی رسید

رقابت های قهرمانی تکواندو آسیا؛ 2 نشان برنز آسیا به زنده دل و زندی رسید
مرتضی زنده دل در  در بخش ابداعی و در رده سنی بالای 18 سال و یاسین زندی در بخش استاندارد در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال رقابت های قهرمانی آسیا در بخش پومسه به مدال برنز رسیدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و‌به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی تکواندو آسیا با حضور ۱۵۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور امروز پنجشنبه دوم تیرماه 1401 به میزبانی کره جنوبی در  شهر «چانچئون» آغاز شد.
مرتضی زنده دل  در بخش ابداعی و در رده سنی بالای 18 سال، با پومسه روهای چین تایپه، فیلیپین، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و ویتنام مسابقه  داد و در نهایت توانست با امتیاز 7.10 مدال برنز این رقابت ها را به همراه تایلند بر گردن بیاویزد. جائه هئون هان از کشور کره جنوبی اول شد و داریون ونرابل از فیلیپین به جایگاه دوم دست پیدا کرد.
یاسین زندی در بخش استاندارد و در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال نیز با برتری در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از کشور هنگ کنگ به برتری رسید و در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده کشور میزبان تنها با 2 صدم اختلاف و کسب 7.68 امتیاز، متوقف شد و به مدال برنز بسنده کرد.
پیش از زنده دل و زندی، لیموچی ملی پوش بخش ابداعی و در رده سنی بالای 17 سال توانست مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند ؛ ضمن اینکه علی نادعلی در رده سنی بالای 30 سال در بخش انفرادی نیز با برتری برابر حریف قطری به فینال این رقابت ها رسید.
۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.