سومین مرحله اردوی تیم ملی گلبال جهت اعزام به تورنمنت اسلوونی و مسابقات جهانی شفیلد انگلیس

تیم ملی گلبال کشورمان در راستای حضور در رقابتهای جهانی انگلستان و بازیهای آسیایی 2010گوانگژو سومین مرحله اردوی تمرینی خود را در تهران آغاز کرده است .
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ، تیم ملی گلبال آقایان ایران که چندی پیش به مقام قهرمانی آسیا رسید و جواز حضور در رقابتهای جهانی شیفیلد انگلستان را کسب کرد ،سومین مرحله اردوی خود را از امروز13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه هرندی تهران آغازمیکند و تمرینات خود را تا روز 21 اردیبهشت ادامه خواهد داد و طبق برنامه قرار است  در تورنمنت بین المللی اسلوونی شرکت نماید .

کاروان تیم ملی گلبال به منظور حضور در تورنمنت بین المللی اسلوونی که با حضور 11تیم ایران ، اسپانیا ، فنلاند ، سوئد ، اسلوونی ، اوکراین ، کرواسی ، لهستان ، مجارستان ، الجزایر و بلژیک برگزار می شود روز 22 اردیبهشت تهران را به مقصد این کشور ترک خواهد کرد .

این رقابتها طی روزهای 24 و 25 اردیبهشت و در 2 گروه 5 و 6 تیمی برگزار خواهد شد .

محسن جلیلوند ، مصطفی شهبازی ، حسن جعفری ، بهزاد جهانگیری ، محمد سرنجی ، جواد شیردل ، مهدی سیاحی ، احسان زویداوی  به عنوان ورزشکار و محمد بیدگلی به عنوان سرمربی و محمد ابراهیم زاده مطلق به عنوان مربی ومهدی نباتی به عنوان کمک مربی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی گلبال را تشکیل می دهند  .  

۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.