جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:اعضای تیم ملی پاراتکواندو بانوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:اعضای تیم ملی پاراتکواندو بانوان تست دادند
 
صبح امروز دعوت شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، 9 هوگوپوش دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی پاراتکواندو بانوان صبح امروز و در حضور کادرفنی این تیم در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.  
اردوهای این تیم که دو رویداد قهرمانی آسیا و گرندپری منچستر را پیش رو دارند، به صورت پیوسته و تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در فدراسیون تکواندو و زیر نظر عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی مربی این تیم پیگیری می شود.
مریم عبدالله پور، مهدیه حسینی، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی، رومینا چمسورکی، رایحه شهاب، طوبی عباسزاده، مائده شکراللهی و لیلا میرزایی نفرات حاضر در اردوی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا اوایل شهریورماه و به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد و اعضای تیم ملی پاراتکواندو بانوان اواخر شهریورماه جهت حضور در مسابقات گرند پری منچستر به انگلستان سفر خواهند کرد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.