آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:نخستین دوره مربیگری خصوصی (ویژه آقایان)

آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:نخستین دوره مربیگری خصوصی (ویژه آقایان)
مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد طی روزهای 1 تا 11 مردادماه سال جاری نخستین دوره مربیگری خصوصی را ویژه آقایان برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، به همین منظور متقاضیان حضور در این دوره باید در آزمون های تئوری و عملی ورودی که در تاریخ 22 تیرماه (ساعت 9 صبح) در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود حضور پیدا کنند تا در صورت قبولی در این آزمون، جواز حضور در دوره مذکور را کسب کنند.
شایان ذکر است آزمون ورودی این دوره از کتاب اصول و مفاهیم آمادگی جسمانی دکتر رجبی_ دکتر گائینی (انتشارات سمت) در بخش تئوری و آزمون های 1000 متر 6 دقیقه_ تست چابکی ایلینویز_ انعطاف تنه به جلو و اجرای الگوهای حرکتی )زانوبلند- پلایومتریک( را در بخش عملی تشکیل می دهند.
گفتنی است محورهای اصلی این دوره که از 28 سرفصل آموزشی تشکیل شده است عبارتند از:
آشنایی با مفاهیم اولیه ارزیابی و سنجش قابلیت های جسمانی، آشنایی با مفاهیم فیزیولوژی تمرین و طراحی برنامه غذایی و آشنایی با مفاهیم اصول تمرین و نحوه اجرای برنامه تمرینی با کاربران متفاوت. 
متقاضیان حضور در دوره مربیگری خصوصی، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط حضور در این دوره، به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.