برگزاری مجمع عمومی انجمن کریکت کشور؛علیپور: کریکت ظرفیت بالایی برای توسعه در کشور دارد/ کیکاووس سعیدی: حمایت ویژه ای از این رشته المپیکی داریم

برگزاری مجمع عمومی انجمن کریکت کشور؛علیپور: کریکت ظرفیت بالایی برای توسعه در کشور دارد/ کیکاووس سعیدی: حمایت ویژه ای از این رشته المپیکی داریم

اولین مجمع عمومی انجمن کریکت کشور ‌امروز(سه شنبه) در محل هتل آکادمی ملی المپیک و به ریاست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ‌برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور علی رغبتی رییس انجمن کریکت کشور ،عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون، نژاد سلیم دبیر انجمن، خانم رفیعی نایب رییس بانوان، اعضای هیات رییسه و مسئولین کمیته های اجرایی انجمن و مسئولین کمیته کریکت استانهای کشور برگزار شد.
در این نشست علیپور گفت: این برای اولین بار است که مجمع کریکت برگزار می شود و منطبق بر اساسنامه فدراسیونهای جهانی و آسیایی، رشته هایی که در المپیک و بازیهای آسیایی حضور دارند لازم است که مجامع داخلی برگزار کرده و فعالیتهای خود را تدوین و قانونمند کنند.
وی اظهار داشت: کریکت ایران پیشتر موفقیتهای خوبی داشته و مسلما با مدیریت جناب رغبتی به عنوان یکی از مدیران‌ مجرب ورزش کشور ظرفیت بالایی برای توسعه و تعمیم در ایران دارد.
در ادامه علی رغبتی اذعان داشت: استانهای کشور با فعالیت چند برابری هدفمند و با برنامه و ایجاد تعامل با زیر مجموعه های خود باید کمک حال انجمن‌باشند چراکه هدف ما تقویت زیرساختهای کریکت در کل ایران است.
اما نصرالله پریچهره مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونهای ورزشی به عنوان یکی از مهمانان این نشست ابراز امیدواری کرد که رشته المپیکی کریکت‌ بتواند هم در بخش آقایان و‌ هم بانوان در میادین بین المللی به موفقیت برسد.
همچنین خانم شهرکی از مسئولین منطقه آزاد چابهار با تاکید بر لزوم توجه به کریکت در این منطقه تصریح کرد: کریکت یکی از ۵ رشته پرمخاطب دنیاست که در ایران هم طرفداران زبادی دارد بخصوص در استان سیستان و‌بلوچستان و مشخصا منطقه چابهار و قطعا ما از این ورزش المپیکی پشتیبانی ویژه خواهیم داشت.
و اینکه دکتر کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان یکی دیگر از مهمانان ویژه این مجمع گفت: کریکت ورزش پرسابقه ای در جهان است و در ایران هم ۲۵ سال از فعالیت این رشته میگذرد و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه ای از این رشته المپیکی که ظرفیت و پتانسیل بالایی در کشور دارد خواهد داشت.
تصویب تقویم سال ۱۴۰۱، برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان و زیر ۱۹ سال آقایان و بانوان ،برپایی اردوی تیمهای ملی آقایان و بانوان، برگزاری رقابتهای باشگاههای کشور، تعامل با فدراسیون آسیایی و جهانی و ارائه گزارش فعالیتهای انجمن و همچنین ارایه نقطه نظرات مختلف توسط اعضای هیات رییسه، مسئولین کمیته های اجرایی و کمیته های استانی از دیگر برنامه های این مجمع بود.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.