به مناسبت رویداد روز المپیک، با حضور دکتر سجادی کارگاه آموزش المپیک ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد

به مناسبت رویداد روز المپیک، با حضور دکتر سجادی کارگاه آموزش المپیک ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد
دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی دانشگاه تهران به مناسبت فرارسیدن روز المپیک امروز (سه شنبه 31 خرداد) با حضور در محل کمیته ملی المپیک در برنامه های متنوع واحد همبستگی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، واحد همبستگی المپیک(سولیداریتی) کمیته ملی المپیک به مناسبت فرارسیدن روز المپیک برنامه های متنوعی تدارک دیده  که در همین راستا دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی دانشگاه تهران امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.
در ادامه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی دانشگاه تهران در کارگاه آموزش المپیک شرکت کردند که در این کارگاه دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس  کمیته در خصوص جنبش المپیک و رویداد روز المپیک توضیحاتی را به آنان ارائه کرد.

 

بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از موزه ملی ورزش المپیک

گفتنی است: در ادامه برنامه های" روز المپیک" چهارشنبه (۱تیرماه)  دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تهران از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک و آکادمی ملی المپیک بازدید می کنند و  در کارگاه آموزش المپیک با حضور المپین ها شرکت خواهند کرد و در نهایت روز یکشنبه (۵تیر) روز المپیک و کودک است که شامل برنامه های مفرح ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه کودکان است.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.