دو طلای دیگر برای ایران در رده پیشکسوتان و بزرگسالان دسته 105 کیلوگرم/ مصطفی یزدانی بر بام آسیا ایستاد

دو طلای دیگر برای ایران در رده پیشکسوتان و بزرگسالان دسته 105 کیلوگرم/ مصطفی یزدانی بر بام آسیا ایستاد

نمایندگان ایران در دسته 105- کیلوگرم رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا به دو مدال طلای بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش مجموع دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با 9 ورزشکار حضور دارد که در سومین روز مسابقات و در دسته 105- کیلوگرم محمد حسن مردان هریس در رده پیشکسوتان و مصطفی یزدانی در بخش بزرگسالان به روی تخته رفتند و به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

مردان ابتدا در بخش اسکوات موفق به مهار 210 کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. وی در بخش پرس سینه نیز موفق شد وزنه 110 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و به مدال طلا برسد. مردان در پایان در بخش ددلیفت موفق به ثبت وزنه 225 کیلوگرمی شد. وی در پایان موفق شد در مجموع با ثبت رکورد 454 کیلوگرم به مدال طلای این رده دست پیدا کند.

مصطفی یزدانی نیز در بخش اسکوات با ثبت وزنه 330 کیلوگرم در رده چهارم قرار گرفت. او در بخش پرس نیز موفق به مهار وزنه 212.5 کیلوگرمی شد و به مدال برنز رسید. در پایان نیز یزدانی در بخش ددلیفت موفق به ثبت رکورد 327.5 شد و با قرار گرفتن در رده نخست به مدال طلا رسید. وی در مجموع با ثبت رکورد 870 کیلوگرم صاحب گردن آویز طلای آسیا در رده بزرگسالان شد.

گفتنی است؛ پیش از این در روزهای گذشته الیاس کلابی در رده جوانان در مجموع به مدال نقره دسته ۵٩ کیلو گرم رسید، امیررضا مس فروش توانست در رده پیشکسوتان در دسته ۶۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شود، مرتضی دژآلود در رده پیشکسوتان در دسته 93 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد و فاضل رویاوی و مصطفی خادمی در دسته 93 کیلو گرم در رده بزرگسالان به ترتیب صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.