باران مدال ملى پوشان کشورمان در دسته ٩٣ کیلوگرم/ شب طلایى پاورلیفتینگ ایران در آسیا تکمیل شد

باران مدال ملى پوشان کشورمان در دسته ٩٣ کیلوگرم/ شب طلایى پاورلیفتینگ ایران در آسیا تکمیل شد

در دومین روز از رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ورزشکاران ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره در بخش مجموع شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با 9 ورزشکار حضور دارد که در دومین روز مسابقات و در دسته ٩٣ کیلوگرم مرتضی دژآلود در رده پیشکسوتان و مصطفی خادمی و فاضل رویاوی در بخش بزرگسالان به روی تخته رفتند و به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

دژآلود موفق شد در اسکوات، پرس سینه و ددلیفت به مقام اول دست پیدا کند و در مجموع این ملی پوش کشورمان توانست به مدال طلا برسد.

مصطفی خادمی نیز ابتدا رقابت خود را در حرکت اسکوات شروع کرد و موفق شد با مهار وزنه ٣٢۵ کیلوگرمی در این حرکت در جایگاه سوم قرار گیرد و به مدال برنز برسد. وی در ادامه در حرکت پرس سینه نیز در مهار وزنه ١٧٠ کیلوگرم موفق بود و در انتها در حرکت ددلیفت موفق به مهار وزنه ٣٠٠ کیلو گرمی شد تا در این حرکت نیز در رده اول قرار بگیرد و به مدال طلا برسد. وی با ثبت ٧٩۵ کیلو در مجموع در رده سوم قرار گرفت.
فاضل رویاوی دیگر نماینده کشورمان  در اسکوات موفق به مهار وزنه ٣٢۵ کیلوگرمی شد و در پرس سینه موفق شد وزنه ٢٠۵ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و به مدال طلا برسد. در نهایت رویاوی موفق در بخش ددلیفت موفق به مهار وزنه ٢٧٧/۵ شود تا در مجموع با ثبت ٨٠٧/۵ کیلو گرم به مدال طلا مجموع دست پیدا کند.
پیش از این الیاس کلایی روز گذشته در رده جوانان در مجموع به مدال نقره دسته ۵٩ کیلو گرم رسید و امیررضا میرفروش نیز توانست در رده بزرگسالان در دسته ۶۶ کیلو گرم به مدال نقره برسد.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۵:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.