به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (تهران_ 2022):اردونشینان تیم ملی بسکتبال جوانان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (تهران_ 2022):اردونشینان تیم ملی بسکتبال جوانان تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان 2022، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، سیامک ویسی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان 2022 در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم گفت: پس از برپایی سه اردوی استعدادیابی که با حضور 110 بسکتبالیست مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی بسکتبال جوانان، اواخر اردیبهشت ماه و به میزبانی تهران انجام شد، 32 ورزشکار برتر این اردوهای استعدادیابی برای حضور در نخستین اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.
وی افزود: در ادامه و پس از پایان اردوی دوم این تیم که طی روزهای 10 لغایت 15 خرداد در اصفهان برگزار شد، 22 ورزشکار جواز حضور در سومین اردوی آماده سازی این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
ویسی ضمن اشاره به اینکه در دو سال اخیر و به دلیل شیوع ویروس کرونا علاوه بر مسابقات کشوری و لیگ رده‌های سنی، مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2020 نیز برگزار نشده است گفت: دعوت شدگان به این تیم از شرایط مسابقات کاملاً دور هستند و به همین منظور تصمیم گرفته ایم تا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، 15 مردادماه اعضای تیم به اردویی برون مرزی اعزام شوند تا ضمن شرکت در چند بازی تدارکاتی مناسب، آماده رقابت با حریفان قدر آسیایی خود شوند.
لازم به ذکر است: تیم ملی بسکتبال جوانان ایران که پیش از این سه بار در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است، در صورت موفقیت در مسابقات پیش رو که طی روزهای 30 مرداد تا 6 شهریور و به میزبانی تهران برگزار می شود، علاوه بر کسب چهارمین قهرمانی در این مسابقات، برای ششمین بار موفق به حضور در مسابقات بسکتبال جوانان جهان (زیر 19 سال) خواهد شد.  
اسامی اردونشینان تیم ملی بسکتبال جوانان 2022 به شرح زیر است:
دانیال رحمانی، امیر محمد حبیبی، سید محمد غفاری، آرین بی نظیر، امیر علی صنعتگر، متین خزلی، محسن عسگری نیا، محمدرضا سلطانی، ماتیار احمدپور، کیارش قادری، علی گلستانه، علی جعفری، محمد سراجیان،
پارساعزتی، مهدی سلیمانی، آلان صدقی، مهدیار قلی نژاد، پارسا نقی نیارمی، آرمان فلاح زاده، پوریا ایوبی، محمدفاضلی و علیرضا بیگدلی.
همچنین علاوه بر سیامک ویسی سرمربی این تیم، هادی عامری به عنوان سرپرست، البرز آبکناری به عنوان مربی، دانیال تیماجی به عنوان بدنساز، محمدامین بهادرزاده به عنوان آنالیزور و یک مربی خارجی اهل صربستان که به زودی به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد اعضای کادرفنی تیم ملی بسکتبال جوانان 2022 را تشکیل می دهند.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.