رئیس فدراسیون اسکیت:با مربی ایتالیایی به دنبال مدال در گوانگژو هستیم

رئیس فدراسیون اسکیت:با مربی ایتالیایی به دنبال مدال در گوانگژو هستیم
مدرس ایتالیایی که برای آموزش مربیان کشورمان آمده بود تحولی عمیق در نوع تفکر وتمرینات مربیان کشورمان به وجود آورده بود و قصد داریم از تجربیات وی تا بازیهای گوانگژو استفاده کنیم.
جمشید وزیری،رئیس فدراسیون اسکیت ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اگر چه با حضور این مربی ایتالیایی، کلاس های آموزشی خوبی برای مربیان اسکیت سرعت برگزار کردیم، ولی با توجه به برنامه ای که جهت کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگژو داریم از او تا زمان اعزام به رقابتهای آسیایی استفاده خواهیم کرد.
وی در خصوص شانس اسکیت برای مدال آوری در چین اظهار داشت:این یک واقعیت است که بهترین اسکیت بازان جهان در آسیا قرار دارند و همین مسئله کار را برای کسب مدال سخت می کند ولی با توجه به انگیزه ای که در بین بچه های حاضر در اردو مشاهد می شود و استفاده از تجارب این مربی امید زیادی به کسب مدال داریم.
رئیس فدراسیون اسکیت تصریح کرد:در حال حاضر 36 بازیکن در اردوی تیم ملی اسکیت حضور دارند و با بهره گیری از تجربیات این مربی ایتالیایی که فعلا در کشورش حضور دارد می توانیم تیم آماده ای را عازم بازیهای آسیایی کنیم در واقع  اگر برنامه هایمان اجرا شود همانطور که گفتم کسب مدال در گوانگژو دور از دسترس نیست.
وی در خصوص افتتاح آکادمی اسکیت در آزادی گفت:قطعه زمینی از سوی سازمان برای ساخت آکادمی در اختیار ما قرار گرفته که برای اتمام طرح باید حداقل 5 میلیارد تومان بودجه داشته باشیم که چنین پولی نداریم در واقع اگر سازمان کمکمان نکند شاید نتوانیم از عهده ساخت آن برآییم.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.